Podpora

Pokud máte problém s připojením do internetu, je třeba zjistit, kde přesně ten problém je. Velmi často může být přímo ve Vašem počítači.

  • Než zavoláte na naši linku, doporučujeme počítač vyčistit od virů, spywaru či jiné havěti.
  • Dále můžete zkusit restartovat technologii na připojení internetu, stačí ji vytáhnout na pár sekund ze zásuvky.
  • Pokud si s odvirováním počítače nevíte rady, rádi vám s vyčištěním pomůžeme. Je to důležité, protože viry mohou využít celou kapacitu vaší linky do internetu a pro vás potom nic nezbude. Proto se zdá, že internet nefunguje nebo jde velmi pomalu.

Pokud všechny jednoduché možnosti selžou, použijte jednu z následujících možností pro nahlášení problému. Máte na výběr z několika možností:

1. Autorizovaným požadavkem z vašeho uživatelského rozhranní.

Na adrese mujucet.ecmorava.cz se můžete přihlásit do vašeho uživatelského rozhraní. Kromě jiných informací zde můžete zadat autorizovaný požadavek. Tento se tímto způsobem dostává okamžitě do našeho systému.

2. SMS zpráva na číslo 774 716 802

  • uveďte jméno a adresu dle smouvy a krátce popište závadu
  • piste prosim bez hacku a carek
  • toto číslo slouží pouze jako SMS brána a není možné na něj volat

3. Nahlásit problém na lince technické podpory 554 230 150

(v provozu 8:00 - 11:30 a 12:00 - 19:00)

Uveďte jméno a adresu dle smouvy.

  • od kdy nefunguje ?
  • stává se to pravidelně ?
  • neměnili jste počítač nebo síťovou kartu ?
  • případně jiný poznatek usnadňující odstranění závady

Technik se bude vaším problémem v nejkratším možném čase zabývat. Servisní zásah je v pracovní dny do 24 hodin.